• Forumvärd

Har du någonsin blivit så arg som cyklisten i det här tv-klippet?

Snubblade över ett helt galet klipp på SVT. En cyklist som brann på alla cylindrar och vars cykelhjälm måtte ha varit överhettad. Roligt klipp men varning för starkt språk och många nya svordomar!

Titta på klippet och svara på frågan. Har du någonsin varit så arg? SkrikandesFlört
    http://www.svtplay.se/klipp/1728685/motionarens-galna-utbrott

Har du något roligt klipp så dela gärna med dig i tråden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någonsin blivit så arg som cyklisten i det här tv-klippet?
  • Mli 014

Om man har lågt blodsocker är trött och har gett sig in på ett projekt man inte riktigt kan mästra i en sån situation kan det hända att jag kommer på gränsen.

Tapetsering var senaste projektet, där en våd vid fönstret om och om igen inte ville som jag.

Men efter en paus och en kram från mannen så gick det bättre.

^^

• vampyria2

Haha det där klippet är tusan ibland det roligaste som finns, jag har tittat på det minst tjugo gånger det senaste dygnet och det är lika roligt varje gång :p

• LillGris

Det här var det bästa jag nånsin skådat. Hahahahhahaha jag dör. Det är ju pinsamt men jag vet ju att jag själv blir sådär när nåt gått åt helvete. Betydligt roligare när det är nån annan :D

• Haannaaa

Hahaha! Fruktansvärt roligt! Men när det är en själv som är såpass arg är det verkligen en mardröm ^^
    Jag antar att han själv sitter och skrattar åt detta klippet snart!

• LillGris
    Haannaaa skrev 2014-01-15 16:12:38 följande:
    Hahaha! Fruktansvärt roligt! Men när det är en själv som är såpass arg är det verkligen en mardröm ^^

Jag antar att han själv sitter och skrattar åt detta klippet snart!

Ja alltså, jag kan bli sådär. Och det är ju inte som att man mår särskilt bra just då, det brinner ju i skallen och man är ju heeelt dum i huvudet. Men jag brukar iaf skratta åt mig själv i efterhand..
  • Haannaaa
    LillGris skrev 2014-01-15 16:14:53 följande:

Ja alltså, jag kan bli sådär. Och det är ju inte som att man mår särskilt bra just då, det brinner ju i skallen och man är ju heeelt dum i huvudet. Men jag brukar iaf skratta åt mig själv i efterhand..
    Ja... jag med! Allting blir svart och ingenting är rätt.. Men som du, jag brukar skratta år mig själv med senare. 
    Jag tycker så synd om honom! Den känslan är värst!
  • LillGris
    Haannaaa skrev 2014-01-15 16:17:15 följande:
    Ja... jag med! Allting blir svart och ingenting är rätt.. Men som du, jag brukar skratta år mig själv med senare. 

Jag tycker så synd om honom! Den känslan är värst!

Ja, man känner verkligen med honom! Haha men det är oerhört roligt. Det hade ju eldat på mig så innihelvete att nån stod och filmade dessutom.. Min pappa brukar stå och skratta åt mig (vi jobbar ihop och det är typ bara på jobbet jag blir sådär) när jag blir så arg och då blir jag ju ännu argare, sen börjar jag garva och är arg samtidigt för att jag är så löjlig. Hahaha. Man är ju frisk, va..
  • Kofot

Inte riktigt men nära på. Skulle få upp en skoter på en ramp och det sket sig.

• frökenelisabeth

Fast det känns mest som skådespeleri och inte som om han blir arg på riktigt, tycker jag!

Här är en annan arg man (dansk) med cykel:

">

Svar på tråden Har du någonsin blivit så arg som cyklisten i det här tv-klippet?